Kaffedags



Ja nu har man sett sista avsnittet av solsidan för denna säsongen i alla fall och det är synd kommer att sakna den serien, hoppas att det kommer till att komma fler säsonger med solsidan. Jag läste precis att dom som lånar ut huset till dom som har det finare huset i serien inte ville låna ut sitt hus längre för dom trodde inte att det skulle bli en sådan succeé, allvarligt talat så tror jag att det är pengar dom är ute efter så jag hoppas verkligen att det kommer till att bli fler säsonger med solsidan. Jag ska ladda kaffekokaren snart och sen ska jag och min sambo kura upp oss i soffan och titta på någon bra serie eller film får se vad det blir för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0