Imorgon får jag nog vila lite mera



Ja imorgon kommer det till att bli att man vilar lite och går och lägger sig några timmar och sen upp några timmar igen, jag måste gå och vila med jämna mellanrum när det är så här, tråkigt jovisst men vad ska man göra? Man måste ju lyda kroppen och jag orkar ärligt talat inte att vara  uppe när jag är så här, en liten stund brukar jag vara uppe och sen får jag gå och vila för att orka vara uppe en stund igen, så så ser min vardag ut när jag har det som värst som jag har det nu. Linda du kan väl komma ut och prata en dag när jag känner mig lite bättre istället för som det är nu dessa dagarna så vet jag att jag inte kommer att orka, jag vill ju helst att vi ska kunna sitta och prata och ha roligt en hel dag vilket jag inte orkar nu när det är som värst. Kram på dig vännen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0