Imorgon är det fredag yeah!! Fredagsmyys



Ja i morgon är det äntligen fredag och då ska vi bara ta det lugnt och mysa när väl min sambo har kommit hem från jobbet, han jobbar från 08.00-18.00 i morgon. I morgon kväll är det let´s dance igen så det ska bli spännande nu när det bara är tre par kvar och se vem av dom som kommer att ta sig vidare och stå i finalen. Vi ska ha lite god mat i morgon, blir potatis och gott kött och sallad och sen på lördag blir det nog fläskfilé tror jag och bernaissås och något gott till det får se om det blir potatisgratäng eller pommes vet ej ännu *ler*. I let´s dance så håller jag på Jessica eller Frank för dom har varit så duktiga hela vägen och att Frank kunde dansa så bra trots att han är så stor och lång det trodde man ju inte. Nej nu kallar sängen på mig så natti natti med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0