Ikväll blev det kyckling



Ja ikväll blev det grillade kycklingdelar som var bra kryddade, finns sådana som är färdigkryddade bara färdiga till att värma i ugnen och dom är jättegoda, till det blev det hör och häpna brunkål som jag hade värmt och lite pommes till det, min sambo var lite undrande om det verkligen skulle bli gott att äta brunkål tillsammans med pommes och kyckling men det blev faktiskt jättegott, hade ju tänkt att ha sallad egentligen till men jag orkade inte äta så mycket idag så det fick bli lite brunkål till istället och det gick ju lika bra idag. Har precis tagit två värktabletter igen för att ta bort den värsta smärtan och nu ska jag ta en kopp kaffe, det piggar upp lite grann i alla fall. Snart kallar sängen så natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0