Idag har mor och far varit här



Ja idag har mor och far varit här och dom kom i eftermiddags vid tretiden och då drack vi en kopp kaffe och åt franskbrödbullar och sen åt vi kvällsmat kyckling delar grillade med pommes och god sås till det och mor och jag tog grönsallad till det och coctailtomater gött och så såg vi på andra chansen finalen , jag tycker att han som gick vidare var rätt för hans låt var bra och den blir bättre ju mer man hör på den och sen tycker jag att Jenny Silver skulle ha gått vidare men men så blev det ju inte, som vanligt blir det inte som man tycker att det ska bli, men tur att han Daniel gick vidare i alla fall, så då är det den stora finalen nästa lördag, ska bli spännande att se vem som tar hem det hela. Imorgon ska jag och min sambo bara ta det lugnt och vila och mysa och sen är det ny vecka igen. kram på er och fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0