Idag blir man en ny kvinna *ler*



Japp idag ska jag klippa mig, men först kommer mor hit vid ca två tiden och vi ska ta en fika och en rostad macka och vi sitter väl och pratar en massa som vi brukar och sen kör vi till Ystad där jag ska klippa mig, kommer ju att bli en helt ny kvinna när jag har klippt mig *ler*, jag ska ta foto på den nya frisyren så att ni får se hur det blev. Annars så har jag precis satt igång kaminen här för här är rått och kallt usch, hoppas att våren och sommaren snart är här för man längtar sååå... tänk att få gå ute med bara fötter i gräset och höra fåglarna sjunga och att ligga och sola på gräsmattan härligt. Jag har snitsat till mig lite på ögonfransarna och kajal också så att det ser snyggare ut när man väl har klippt sig, det gör ju lite på sig i alla fall. Jag ska ha en väninna med mig till salongen som ska hjälpa mig att hitta rätt frisyr, ska bli roligt att träffa henne idag, det kommer säkerligen att bli en massa tjatter hehe!" Nej nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och vakna till lite bättre tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0