Härlig dag idag



Ja idag är min sambo ledig och det är så skönt, vi har sovit så länge vi ville och nu snart ska vi ha fika och bara njuta av dagen tillsammans. Det är lite tråkigt väder idag solen skiner inte som den gjorde igår utan det är regn och rusk idag fast det gör inget vi har ju värme här inne *ler*. Jag längtar tills på lördag då det är finalen i melodifestivalen och då kommer mor och far hit och vi ska laga till något enkelt då också vet ännu inte vad men det får vi se, det roliga är att dom kommer hit och att vi ser den tillsammans, det brukar visserligen aldrig bli den låten som man tycker ska vinna men det kvittar för det är roligt att se finalen ändå. Det hade ju varit fusk med räkningen i förra andra chansen deltagningen då numret hade lett till en annan artist och därför så vann Kajsa Varg som jag för övrigt inte förstod varför hon gick vidare, för det första var det en supermesig låt och hon var mesig själv, det såg ju ut som att hon utstrålade kom och hjälp mig jag är skiträdd att stå här uppe typ..., nej men jag gillade inte låten i alla fall och sen kom det ju fram att det var inte hennes låt alla hade röstat på utan den andar som hon mötte och den var mycket bättre än hennes och numret hade lett till fel artist så det blev ju ett jäkla liv om detta men dom har bestämt sig för att inget ska ändras och det tror jag retar många som har röstat, jag menar det kostar ju en hel del att ringa in och rösta också och sen när det då inte blir som dom har ringt och röstat ja då är det ju ännu värre igen, men men... Nu ska jag göra kaffe och sen ska jag och min sambo bara njuta av dagen tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0