En god vän på besök



Ja min sambo har precis kommit hem och ikväll ska vi ha en god vän på besök så det ska bli roligt, vi har tänkt att beställa mat vet ej ännu vad vi ska beställa, det får vi se ikväll. Ikväll är det House så det ska jag definitivt se på teven, det kommer klockan 21.00 har jag för mig på fyran, det är också det enda där är som är något att titta på ikväll på teven. Imorgon är min sambo ledig och min mor och far kommer ut imorgon på en kopp kaffe, mor hade även varit i hälsokostaffären och fått låna hem skor som jag ska prova, jag behöver ett par sommarskor och ett par typ seglarskor så det ska bli spännande att se vad hon har hittat för skor i morgon. Dom kommer hit vid tre halv 4 tiden i morgon.  Nej nu ska jag koka en kopp kaffe till mig och min sambo, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0