Det blev en helt annan meny idag



Ja eftersom vi fick gäster idag så blev det en helt annan kvällsmat idag nämligen ugnsbakad falukorv och spagetti och sallad till det gött som bara den och sallad hade jag då till det. Min sambo hade varit så duktig idag att komma ihåg att handla både tvättmedel och två salladshuvuden och två blomkålshuvuden yeah! Annars när jag har bett honom köpa hem det så har han när han kommit hem sagt - Ojsan det glömde jag, jaha ja ja och då var det ju tur att jag hade sallad kvar hemma så att det räckte igår men idag hade han köpt hem sallad så det bidde bra med sallad till korven och spagettin mums filibabba var det, öronen börjar växa ut nu så snart liknar man nog en kanin och tänderna kanske också börjar växa *blink*. Nu är man mätt och trätt och sitter framför teven med min laptop. Jag har precis laddat kaffekokaren så nu ska det bli gott med litta kaffe efter maten och sen får man se vad som finns i plåtbuken, om inte annat så får man flippa mellan kanalerna där borde vara något sevärt på någon av kanalera tycker man ju, längtar tills i morgon när mor och far kommer hit, ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0