Blåsigt och kallt ute



Ja visst ser det soligt ut när man tittar ut men när jag gick ut idag för att ta lite vårfoton så inte fasen var det varmt inte, dom har ju sagt att det skulle vara 15-20 grader varmt idag och det är det då rakt inte här för det blåser som bara den och var svinkallt, så det blev en snabb runda ut och in igen. När det gäller min sjukdom så fick jag ju rådet att ta tabletter som ska stoppa mina blödningar och alla godkända tabletter står alltid med i FASS men när min far tittade i FASS så fanns inte dessa tabletter med Gepagen heter dom och detta var det allra nyaste exemplaret av Fass som han tittade i så om dom varit godkända så skulle dom varit med där, så man börjar ju vara skeptisk mot dom, man kan inte ta vad som helst man är ju ingen försökskanin så jag tror att jag ska uppsöka en annan läkare och göra en ny undersökning för detta kan man inte lita på och jag tar inga risker med tanke på vad jag har varit med om innan. Annars så ska jag snart sätta fyr i kaminen så att här blir varmt och gott och sen ska jag ta en kopp kaffe och en rostad macka. Min sambo jobbar från 08.00 - 18.00 idag och ikväll blir det crepes till kvällsmat och sallad, skönt att ha enkel mat klar när min sambo kommer hem från jobbet. Idag mår jag inte så värst bra heller har fortfarande ont i äggstockarna och i korsryggen och mår lite illa så det är skit men men.... man försöker hålla modet uppe ändå. Hej svej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0