Äntligen!



Ja nu är jag färdig med städningen och jag har gjort så fint här hemma nu med lite pynt och så, jag brukar ju alltid ändra och dona här hemma annars också för alla sakerna som du har omkring dig påverkar dig så har du roliga och härliga saker runt omkring dig så blir du glad och pigg, så jag känner mig piggare än på länge idag och det är jätteskönt *ler*. Jag tror att man uppskattar det mer när man som jag inte har dom dagarna så ofta och då lever man upp mer när man för en gång skull känner sig pigg och glad så inget ont utan att det för något gott med sig, det gäller att se det positiva i allting. Nu längtar jag bara tills min sambo kommer hem och timmarna är så långa när man längtar och väntar på att han ska komma hem, nu är det visserligen bara tre timmar kvar men dom är ju så långa, fast å andra sidan blir man ju desto gladare när han kommer hem, som sagt se positivt på allt *ler*. kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0