Trevlig pingstafton hos mormor



Ja vi har haft en jättetrevlig dag hos mormor, det började med att vi fikade och sedan vid fyra tiden så kom min moster och hennes sambo och min kusin dit och vi åt lax och potatis och sallad och god hollandaisås, till kaffet hade vi en liten tårta med jordgubbar, jag tog en liten bit, är det fest så är det och det är inte så himla farligt när man håller igen alla andra dagar. Nu är jag hemma hos mor och far igen och just nu mår jag inte så värst bra, mår illa så det är lite skit men jag vet ju om varför, inte så mycket att göra åt det. Jag har tänkt klippa mig innan jag åker hem, får se kanske klipper mig på en salong i Ystad innan jag åker hem för det behövs verkligen nu och det är roligare att vara nyklippt och fräsch när man kommer hem. Ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0