Ska bli kul i morgon



Ja imorgon ska vi ju till min mormor och fira pingstafton och min moster ringde idag och sa att hon och hennes sambo och min kusin ska komma dit så det blir lite blandat med lax och potatis och god sås till det och sallad och sen blir det kyckling för dom som inte gillar lax, min mosters sambo är inte så förtjust i lax så det blir nog kyckling för hans del tror jag. Det ska i alla fall bli roligt att träffa mormor imorgon och dom andra också förstås. Annars ikväll så har vi sett på Talang och det var inte rätt person som vann, jag tyckte att den lilla killen som dansade numret med Smooth Criminal skulle vinna han var ju bara helt otrolig på att dansa och han som vann som visserligen var duktig på att göra kuben med förbundna ögon men i den här tävlingen så säger dom ju att den som vinner ska kunna utveckas och jag har svårt att se hur denna killen som redan är så duktig på att hantera kuben ska kunna utveckla detta ännu mera så det blev man ju besviken på, lite synd om dom andra duktiga talangerna där var ju så många som sjöng som också kunde ha fått vinna istället för denna killen med kuben, så tycker jag i alla fall, ha det gott och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0