Så var det lördag



Ja och ikväll ska vi ha tacos tänkte jag, jag har tagit upp köttfärs och det var länge sedan som vi hade tacos så det ska bli gott. Ikväll är det sista programmet med Martin Stenmarck Kvällen är din, för säsongen i alla fall, det kommer ju så många andra program sen som Liseberg med Lotta och Allsång på Skansen med Måns Zemmerlöv, ska förresten bli kul att se hur Måns leder allsången, jag tror att det kan bli jättebra faktiskt och Lotta piggar ju alltid upp med sitt glada pigga sätt och sedan har hon alltid bra artister så dom programmen ser man fram emot. Snart är det midsommar och mor och far och en vän till oss som heter Kalle kommer hit, det blir lite enkelt med några sorters sill och jansson och kanske lite prinskorvar och köttbullar och lax och sen blir det ju jordgubbar och glass såklart gött! Förresten jag och min sambo åt jordgubbar för någon dag sedan för första gången i sommar och dom var bara sååå goda och ikväll ska min sambo köpa hem jordgubbar också så det ska bli gott, finns inget bättre än jordgubbar på sommaren mumsigt värre och så lite vanlijglass till det och en kopp kaffe mums filibabba! kram på er!


Kommentarer
Postat av: Karina

Ja jag kan nog hålla med dig där om att glass är godare än kakor faktiskt !! Speciellt B&J glass !! Fullkomligt älskar den och alla dess underbara smaker !! Mmmmmm ! Och glass och jordgubbar är fantastiskt gott !!

2011-06-18 @ 22:21:35
URL: http://null
Postat av: Johanna

Den glassen har jag inte provat får nog göra det någon gång.

2011-06-18 @ 23:12:37
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0