Så har min mor och far varit här på fika



Ja idag har min mor och far varit här på fika så det var trevligt och ikväll kommer första programmmet av Lotta på Liseberg, så det får ni inte missa, klockan 20.00 på teve 4 kommer det och efter det kommer Falk kriminalserien som också är bra, men först är det Lotta på Liseberg, det är så roligt att se vilka artister som kommer dit för hon har alltid så bra artister där och sen är det roligt att sjunga med eftersom dom ju har textat låtarna så att man kan sjunga med och Lotta är alltid så go och glad och det smittar av sig genom teverutan. Ikväll ska jag äta varmrökt lax och sallad och pasta till det göttigt. Vädret är inget vidrare, det blåser som bara den och det är kallt så det känns inte som sommar direkt, vi får hoppas att midsommarvädret blir bättre men vi ska ändå sitta inne men det hade ändå varit roligt om solen hade kikat fram. Den 23:e juni fyller min sambo år och vi ska bara fira han och jag här hemma själva, mor och far hade paket med sig till honom nu och jag har köpt present till honom innan så presenterna ligger här på bordet och väntar på honom, men han får vänta tills den 23:e på torsdag. Vi ska äta gott kött och potatisgratäng och jag ska göra en sallad till och sen ska vi ha jordgubbar och glass till efterrätt och till maten ska vi ha ett glas vitt vin som heter tre apor ett jättegott vin i bag in box, också ett jättegott vin att bara dricka bara om man sitter ute en varm sommardag. Nej nu ska jag fixa lite med kvällsmaten, ha nu en riktigt trevlig sommarkväll och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0