Om en timme så smäller det *ler*



Nja kanske inte smäller men jag fyller år i alla fall och då blir man 36 år gammal, fast man känner sig som 20 *ler*. Ska bli roligt att min mor och far och min moster och hennes sambo och min kusin Joakim kommer hit i morgon för att fira mig och en kompis som heter Kalle så det ser man fram emot, hoppas nu bara att det blir fint väder också. Vi har lagt köttbitarna i marinad så att dom står och gottar till sig över natten och gratäng har vi sedan idag men jag får nog göra en till så att vi alla kan äta som bara den, visserligen så var denna formen som jag gjorde i idag jättestor men i alla fall, det ska vara gott om mat, det värsta jag vet är när där är för lite mat på fester så det ska vara gott om mat och dryck, jag ser hellre att det blir över mat än att där är för lite mat då hade jag skämts, men det är ingen risk utan att där alltid är gott om mat på bordet när vi har fest hehe! Kvällen har varit trevlig då vi ikväll hade gäster två kompisar till oss och vi grillade och såg på film och snart ska jag och min sambo se ett avsnitt av vår älsklingsserie och sen blir det till att natta sig så att man är pigg tills imorgon då man fyller år *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0