Nyklippt och fin *ler*



Ja idag har jag blivit nyklippt och fin, jag klippte mig i Ystad och blev jättenöjd med min nya frisyr precis så som jag alltid har velat ha det. Innan idag så var jag och tog blodtrycket och det hade blivit bättre men jag ska dit gång till senare och ta det igen och så får vi se om det har blivit ytterligare bättre igen, men det var ju bra att det i alla fall hade blivit lägre denna gången och hon sa att det var okej men att undertrycket låg lite på gränsen men det blir ju bättre och bättre men det var helt okej ändå sa hon. Jag bad henne skriva upp mina tidigare värden och mina nuvarande för att kunna ha med mig när jag kommer till läkaren sen, nog för att han själv får reda på det men det är ju bra för mig själv att ha koll på hur det har varit innan och hur det är nu och så. Imorgon ska jag på röntgen skiktröntgen då dom ju ska röntga min Endometrios och jag får börja i god tid i morgon att dricka det som jag ska blanda ut med en liter vatten, ja det är sånt som gör att dom lättare kan se allting på röntgen hm, kommer inte på vad det heter just nu men ni vet vad jag menar i alla fall. Ikväll blir det en god köttbit och klyftpotatis till det och god sås och sallad till kvällsmat och det är bara sååå gott och så ska vi se på Lotta på Liseberg. Det ska faktiskt bli skönt när jag har varit på röntgen i morgon så att man har allting undanstökat, jag tycker inte om att åka på sjukhus och så och sen får man ju inte reda på något imorgon av röntgen förräns min läkare kallar mig så det är ju det också som gör att man inte tycker det är så roligt man vill ju helst ha reda på det direkt om hur det ser ut och så men men.... Nu ska jag ta det lugnt och lägga mig lite för jag mår pissigt just nu pga av ja ni vet av vad och sen ska vi äta och se på Lotta, önskar att röntgen var över men så är det ju dock inte, sen ska man dricka det här skitet med fem minuters mellanrum och sedan skulle man spara rättså mycket och ha med sig i en liten flaska som man ska dricka precis några minuter innan man ska röntgas, nåja som sagt önskar att röntgen var gjord men nu är där några timmar kvar innan dess. Jag var och köpte födelsedagspresent till min sambo idag, han fyller ju snart år så det var också bra *ler*, Ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0