Nu börjar det hända lite *ler*



Ja jag har ju gått ner några kilon nu och eftersom jag i nuläget har den där veckan så ska man ju inte väga sig eftersom man ju har extra mycket vätska i kroppen men det gjorde jag ändå och det visade sig att trots att jag har den veckan så har jag gått ner 6 kg nu om inte mer för jag ska väga mig igen när denna veckan är slut så jag antar då att det är ännu mera som jag har gått ner, men det roligaste är när man letar fram gamla kläder som man inte kunnat ha innan och som passar nu när man provar dom, som idag så rotade jag i garderoben och hittade ett par shorts som jag tog på mig och dom sitter jättebra nu *ler* sedan hittade jag en klänning som jag provade och den passade perfekt den också och jag strök den och hängde upp den så att jag kan ha den en dag när det är varmt ute, jösses vad glad man blir när man märker på kläderna att man har gått ner mycket, just på den bilden som jag hade inne på midsommarfton i förra inlägget så syns det nog inte så mycket eftersom den toppen är av modellen som där är mycket tyg där framme och man har svårt för att se var figuren är liksom, men det kvittar för gått ner har jag och det märkte jag ju på klädern nu och på vågen också dessutom. Jag märker det nog inte lika mycket själv som dom andra som mor och far när dom var här nu dom sa att dom såg att jag hade gått ner i ansiktet och på övriga kroppen också, visst märker jag själv på mig att jag blivit mindre och mest på kläder och så men som sagt andra som inte ser en varje dag dom märker det ju mera än vad jag själv gör som ser mig själv varje dag i spegeln. Jag tar det lugnt och rätt som det är så har man nått sin trivselvikt, jag vill gå ner så mycket så att jag kan ha alla dom gamla klänningarna jag hade förr när jag var 20 år för jag har sparat alla klänningarna. Jag ska skaffa mig ett gångband snart och har jag lyckats att gå ner så här mycket på kort tid så kommer det ju att göra ännu mera susen när jag börjar att gå på gångbandet varje dag så det ser jag fram emot. Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja se där !! Grattis !! Kämpa på bara du kommer klara det !

2011-06-26 @ 19:46:42
URL: http://null
Postat av: martina

WOW!!! Va duktigt jobbat av dajj!! Keep up the good work!!! KramKram!!! ;)))

2011-07-23 @ 00:09:06
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0