Midsommarmaten fixad



Japp nu är midsommarmaten fixad, jag har pratat med mor och hon hade varit och handlat sillen och en annan dom vi känner som kommer i morgon skulle fixa jordgubbarna och glassen och så ska vi göra Jansson när mor och dom kommer hit för det är lätt att göra och sedan får min sambo äta köttbullar och prinskorv för han gillar inte sill, annars så får han grilla en bit kött om han vill han något annat och det går ju också bra. Imorgon kommer mor och far och vår vän på eftermiddagen vid tretiden och då ska vi fika och ha en bit vetebröd till och sedan flyter dagen på. Min sambo jobbar i morgon men jag vet inte hur länge ännu men det blir nog inte så värst länge som han ska jobba imorgon, idag jobbar han lite längre än vad han ska men det är ju också den stora handlardagen idag. Min sambo fyller år idag så han och jag ska fira hans födelsedag ikväll, vi ska grilla och ha potatisgratäng till och jag ska göra lite grönsallad till mig och ha till och till efterrätt ska vi ha glass och coctailbär. Det ska bli roligt att se vad min sambo tycker om presenterna som han får av mig och min mor och far dom ligger här på bordet och väntar på honom. Min sambo är inte så mycket för att fira födelsedagar längre så han ville bara att han och jag skulle fira själva i år och det är ju lugnt och skönt också så det blir vi som ska fira och mysa ikväll. Kram på er och Glad midsommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0