Lotta på Liseberg ikväll



Ja ikväll är det Lotta på Liseberg igen och sedan kommer Falk en kriminalfilm bland en serie fristående kriminalfilmer som jag tycker är jättebra. Annars har vädret varit jättehärligt idag och jag har suttit ute lite vid trädgårdsbordet och solat mig lite. Ikväll blir det vanlig mat igen ska bli gott med det nu när man har ätit mycket sill, fast jag älskar sill så det är inte det men det ska ändå bli gott med vanlig mat igen så ikväll blir det korv och stekta potatisar och jag har gjort grönsallad som jag ska ha till. Snart kommer min sambo hem så att vi kan äta och mysa sen ikväll och se på film. Ha det gott allihopa och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0