Har varit ute och solat lite idag



Ja jag satte ju ut trädgårdsmöblerna igår och gjorde dom fina tvättade av dom och så eftersom dom har stått inne och blivit lite dammiga på logen så jag gjorde dom fina och sedan lade jag på den fina sommarduken och sedan har jag suttit där ute idag och solat, där är så härligt och ikväll ska vi nog sitta ute vid trägårdsmöblermanget och äta grillat så det ska bli trevligt. Min sambo slutar vid sextiden, så sedan kommer han hit och vi ska börja förbereda inför grillkvällen. Jag har redan gjort salladen men där är ju annat som ska fixas som att göra potatisgratäng så vi får väl se hur kvällen rullar på och sen blir det nog att vi ser på någon bra film som vi brukar, ha det gott och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0