Fredag



Ja idag är det fredag och idag är jag hemma hos mor och far på österlen. I morse kom mor och far och hämtade mig och sen fikade vi innan jag skulle till sjukhuset i Simrisamn och ta blodprov inför min skiktröntgen som jag ska på på tisdag, det är min läkare som ska ta bilder på endometriosen och jag hämtade kontrasten idag som jag ska blanda ut med en liter vatten och dricka pö om pö på tisdag sedan ska man visst spara lite så att man tar det precis innan man ska röntgas ca 8 min innan så det blir till att dricka på hela tisdagen *ler*, ja kontrasten då alltså blandat med vatten blää.. låter inge gott men jag måste ju dricka det för att röntgen ska bli bra. Ikväll ska jag se på finalen i Talang och vi ska ha kycklingvingar och ris och sallad till kvällsmat och ett glas vitt vin till det göttigt! Imorgon ska vi till mormor och fira pingstafton, då ska vi ha lax och potatis och god sås till det hollandaissås och vi ska även ha ett glas vitt vin till detta, efter det blir det dom första jordgubbarna som vi äter och vanlijglass till detta mums filibabba! Nej nu ska jag gå och hjälpa till med att laga maten här hemma hos mor och far önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0