En dag kvar *ler*



Ja nu är det bara en dag kvar tills jag fyller år *ler*. Jag har förberett allting så nu är det bara lite detaljer kvar att göra och när mor och far kommer så ska vi fika och sen vid 6-tiden kommer min moster och hennes sambo och min kusin Joakim och då ska vi grilla, hoppas att det blir lika fint väder som idag. Annars ikväll så kommer en arbetskamrat till min sambo hit och kanske en annan kompis till oss och vi ska grilla ikväll också, min sambo ringde och sa att dom hade bestämt det på jobbet så det går ju jättebra. Annars så mår jag inte så värst bra idag det är den där veckan på gång, lite svårt att veta tycker ni kanske vilket som är vad när man både är dålig av endometriosen och när man ska ha den där veckan men nu är det dags för den veckan så det är ju därför som jag vet vad jag mår illa av denna gången. Det värsta är nog att omgivningen inte förstår hur det är att ha det och hur illa man mår av det både fysiskt och psykiskt och det är ju ännu värre då när inte omgivningen förstår det. Min mor och far förstår det och min moster och hennes sambo och mormor men svärmor förstår det inte och min sambo försöker att förstå det men han förstår nog inte riktigt hur illa jag mår även om jag inte alltid säger det, jag går inte alltid omkring och säger att AJ AJ AJ vad ont jag har eller USCH vad jag mår illa nu jag måste gå och lägga mig! Utan man håller det för sig själv och tar sina tabletter eller så går man och lägger sig när man mår som pissigast så ja det är svårt för dom som inte förstår hur det är att ha det, nåja det är ju ingen nyhet för så är det ju för alla som har det här skitet men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0