Då är man på österlen



Ja nu är jag på österlen och i morgon ska jag till läkaren för min Endometrios, inget vidare trevligt att gå till gyn men det måste ju göras. Annars så har det varit härligt väder idag och vi har suttit ute och fikat och ikväll blir det stekt lax och potatis till kvällsmat mumsigt värre, jag bara älskar lax. Ikväll ska jag se på Ernst Kirsteiger han ska ju ha ett sommarprogram där han fixar och donar i ett hus och gör fint, hans program får man alltid sådan sommarkänsla av och sen är han jättetrevlig tycker jag, senare ikväll så ska jag se på reprisen av Allsång på Skansen med Måns, jag tycker att han gjorde kanonbra ifrån sig!!! Det kommer gå hur bra som helst för honom i fortsättningen, ser fram emot nästa program på tisdag. Nej nu ska jag gå och hjälpa till med maten lite, tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0