Ändrade planer



Ja det var ju meningen att mor och far och jag skulle gå på Skurups marknad i morgon men eftersom dom endast har öppet vissa tider där man tar blodprov och så vilket jag nu ska göra, dom gör ju en utredning nu på min endometrios och min fot och ja mitt blodtryck för det är lite högt och nu hade jag fått brev om att jag ska på skiktröntgen bara på buken på tisdag och det är ju då min endometrios för läkaren vill ha bilder på det, det togs bilder på ultraljudet när jag var där men det var i Ystad och detta är nu  i Simrishamn där jag går, men jag ska gå till Ystad och få ut mina journaler på det som togs där också sen tänkte jag. På måndag ska jag ta blodtrycket igen så det blir fullt ös med att bara åka till sjukhuset dessa kommande dagar  men i morgon på kvällen ska vi fira pingstafton hemma hos mormor så det ska ju bli roligt och sen är det ju skönt att läkaren gör en stor utredning ordentligt på allting så att man får det bekräftat riktigt. Annars så mår jag inte så värst bra idag, det är den där veckan på gång och då brukar jag inte må så bra, lite svårt med det där för är det inte den där veckan så mår jag piss av endometriosen så det är som det är med det, men man får göra det bästa möjliga av det hela. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0