Skönt att vara hemma igen



Ja jag har ju varit hemma någon dag nu men inte blivit färdig till att skriva ett nytt inlägg men nu äntligen så gör jag det *ler*. Jag har tvättat och hängt ut lite tvätt och dammsugat huset för det behövdes nu. Ikväll är det Lotta på Liseberg så det får ni inte missa klockan 20.00 på kanal 4 och efter det kommer kriminalserien Falk som också är jättebra. Idag kommer det till att bli jättevarmt det känns i luften, nej nu får jag försöka att få ner något att äta, det blir nog lite yoghurt så här  till att börja med, jag känner inte för att äta när det är så varmt och kvavt, det blir mer på kvällen som man äter något riktigt liksom eftersom det ju är svalare då. Hej svej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0