Regnigt och blåsigt



Ja idag är det inget upplyftande väder precis, det bara regnar och blåser hela tiden. Ikväll kommer serien The killing igen på kanal 4 klockan 22.30 missa inte den för den är jättebra. Annars så ska jag ha ärtsoppa ikväll och det är ju gott. Det var egentligen meningen att vi skulle köra på Sjöbo marknad i morgon men eftersom vädret är som det är så är det ingen mening med att köra på marknad, inget roligt att gå på marknad när vädret är så pissigt. Inte nog med att man mår pissigt och har ont av min sjukdom och att man ska till läkaren både för det ena och det andra i ett utan sedan ska allting annat också jäklas som vädret och ja allting, jag tycker att allting är upp och nervänt med andra ord, fast jag och  min sambo har ju varandra och det är ju bra det i alla fall. Mor och far kommer hit på söndag då dom ska köra och lämna min kusin så att han kommer med tåget, han ska nämligen hälsa på sin syster i Sundsvall och vara där i en vecka, så när mor och far har lämnat honom vid tåget så kommer dom hit och då fikar vi lite här och sen ska vi ha korv med bröd, enkelt och bra. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Vi har varit på Kiviks markand idag och det har varit toppenväder hela tiden ! Imorgon ska jag börja jobba vilket ju inte är lika kull precis :(

Ha det gott !

2011-07-19 @ 20:53:03
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0