Körde volvo igår *ler*



Ja faktiskt så körde jag volvo igår, mors och far volvo och jag har alltid varit rädd för att köra någon annan bil än just Golf som jag har haft och nu så provade jag deras volvo och det gick hur lätt att köra som helst, det var till och med lättare att köra volvon än att köra min Golf som jag hade innan så det var en bra erfarenhet att ha kört den och nu vet jag att det faktiskt inte är farligt eller konstigt att köra någon annan bil. Tänk vad man kan få för sig för konstiga saker, men det handlar för det mesta om självförtroendet och sen har jag ju inte kört bil på flera år nu så man var väl lite rädd för att man skulle vara ringrostig när det gällde att köra bil, men nä det sitter där det som man en gång har lärt sig *ler*, det var faktiskt riktigt roligt att köra volvo. Annars så ska jag åka hem imorgon så det ska bli skönt att komma hem igen. Dagarna har varit varma och framförallt har luften varit kvav och jag tycker inte om när det är så varmt och kvavt, jag tycker bättre om hösten då det fläktar lite mera även om det är varmt. Nej nu ska jag gå och vila en stund är lite trött efter att vi har varit ute en tur idag och gjort lite ditten och datten,tjingeing pling på er!


Kommentarer
Postat av: Karina

VA??? Du menar inte att du inte kört bil på flera år ??? VARFÖR ? Får du inte köra gubbens bil eller ?? Du ska inte vara rädd för att köra någon annan bil för det är en vanesak , alla bilar känns ovan och konstiga i början. Jag har kört Volvo - Peugoute-Nissan King Cab och en del andra som jag inte kommer på vad dom heter och alla bilar är olika men man vänjer sig efter ett tag. Volvo är lätt att köra så det förvånar mig inte tat du gillade den ;) ju mer du kör desto bättre går det och som du säjer det är lite som att cykla - det sitter där det sitter som man lärt sig ;)

2011-07-07 @ 20:11:41
URL: http://null
Postat av: Johanna

Min sambo har ju bilen när han kör till jobbet så jag har ju ingen bil, golften pajade ju så, men om jag hittar en bra bil till bra pris så ska jag skaffa en för det är lite låst att inte ha bil att kunna köra någonstans med, nej faktiskt jag har inte kört bil på flera år men ändå så satt allting där och det var jättehärligt att köra volvon ler.

2011-07-07 @ 20:36:34
Postat av: Johanna

Ja det är nog som du säger att alla kan kännas ovant i början när det är en ny bil man kör men konstigt nog så kändes det helt underbart att köra vovlo och inte alls konstigt, det var tom lättare att köra volvon än att köra min gamla golf som jag hade.

2011-07-07 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0