Ikväll på teven





Ikväll kommer andra avsnittet av kriminalserien Killing på fyran klockan 22.30 så den ska vi se på, annars så har vi haft ärtsoppa här idag och det var gott. Det ska bli skönt att komma hem till min sambo och vår katt imorgon, det är som man säger borta bra men hemma bäst eller hm... jag är ju hemma här på sätt och vis men mitt egna hem då så att säga *ler*. Jag längtar efter min sambo, visst pratar vi i telefon varje dag men det är ändå inte detsamma som när man är tillsammans varje dag, sen är det ju ändå skönt att kunna göra saker var för sig ibland för det måste man ju också kunna och då uppskattar man ju varandra ännu mera när man kommer hem igen. Jösses vad det har kommit regn i köpenhamn och mer skulle det visst komma, stackars danskarna, man trodde ju knappt att det var sant när man såg bilderna från nyheterna. Nej nu ska jag gå och se på lite teve och sen ska vi snart se på kriminalaren, hej svej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0