Världens coolaste smycke!





Japp jag har hittat världens coolaste smycke på nätet och jag skickade precis ett till en väninna till mig och hon blev jätteglad för det, tom hennes dotter blev överförtjust i det så dom får ha det ihop *ler*, jag har själv också beställt ett likadant för dom växer minsann inte på trän, hittade det på Tradera och det är helt nytt för det finns i olika varianter typ silver och en modell som är helt svart men den roligaste är den i guld så jag längtar tills jag också får mitt *ler*. Det blir oftast så att när jag hittar något som jag själv tycker är fräckt och ballt så skickar man det till sina vänner också om man tror att det är något som skulle passa dom, som min andra väninna har en helt annan smak men jag har ändå samma smak som hon också det beror helt och hållet vad man ska ha det till för jag har nämligen själv ett likadant som jag har skickat till henne fast i en annan färg, men då jag vet vad hennes favoritfärg är så köpte jag ju ett i hennes färg *ler*, hoppas att hon också blir glad för sin present, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja tusen tack för det fina halsbandet du skickade !!! Jättefint var det och så i min favvofärg med !! ;)

Du e' go du !

2011-01-19 @ 21:11:51
URL: http://null
Postat av: martina

På Tradera...Då får jag nok ha RogerRabbit till å handla där till moi...Han e liasom van ve d...Oooh, så fanns dom i silver och i det där lite mörkare... Ja måste åsså ha fler!!! ;P

2011-01-20 @ 11:44:40
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Ja dom finns även på Feel Fabulous där finns olika sorters halsband och ringar och ja allt men jag tror att du kan få dom billigare på Tradera för det halsbandet jag gav dig kostar 200 kr där på Feel Fabulous men kan du få det lite billigare på Tradera så är det ju bra, jag har dock inte sett det svarta på sidan Feel Fabulous men det i silver och i guld är där i alla fall gå in och titta och sen är där jättesnygga skor sandaler med nitar och snygga stövlar som jag kan tänka mig att du gillar, lite rockigt gå in och kika på länken i mitt nyaste inlägg Martina!!

2011-01-20 @ 13:23:10
Postat av: martina

Ooooo Laaaaa Laaaaaaa!!!!!:D

2011-01-20 @ 13:51:51
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0