Vad roligt att hon också blev glad *ler*

Ja min andra väninna fick också sitt paket igår och jag hade skickat ett kort där det stod uppmuntrande ord och ett halsband i hennes färg rosa som var jättesött så det hoppas jag att hon får mycket användning av i vår och i sommar, kram på dig vännen min. Annars så mår jag piss då jag trodde att det, hade kommit igång men jag blev lurad för så var det inte, så nu går man omkring och mår skit och bara väntar på att det ska sätta igång inget kul alls och äta känner jag inte heller för när man mår så här skit, men jag får väl försöka att äta något om inte annat så får jag försöka få ner lite yoghurt det går ju alltid ner. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: martina

Kan du inte ut och gå en sväng..få lit frisk luft och rörelse..Det kanske sätter fart på det hela... kRaMkRaM

2011-01-20 @ 11:47:48
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jo jag har försökt med allt Martina men inget hjälper ju, och sen blir jag så yr i päran också så det är ju inte så bra att vara ute och gå då, jag kan inte ens gå och duscha när jag är så yr utan då får jag ligga i sängen, men visst gå lite här utaför kan jag ju göra och ta med mig telefonen så att inget händer för säkerhets skull, mormor har gett mig tipset att ta mig en jäkel för det hjälpte henne när hon hade likadant helvete som jag och det har jag gjort och inte ens det har hjälpt jag håller på att bli tosig, det skulle inte alls förvåna mig om det hoppar över också för det har hänt, usch ja men jag hoppas att det sätter igång nu för jag håller på att bli tokig.

2011-01-20 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0