Vad jag fick av tomten?



Jo jag fick pengar och duschkräm och en jättefin ring som var tuff som bara den, sedan fick jag 2 blueray filmer och en dvd film, den finns bara på dvd än så länge så det var därför, undrar ni vilka filmerna var så var det Dirty Dancing på Blueray och Trollkarlen från OZ på Blueray och sedan Astrid Lindgrens Jul på dvd, jag fick fyra par av mina favoritstrumpor, fint badskum som luktar jättegott, mattallrikar i 60-tal som jag tycker väldigt mycket om, jag fick ytterligare ett kort till min kamera *ler* så nu kan jag ta foton som bara den hehe, kanonbra! Sedan fick jag en peng av mormor och en bra slant av min sambo som jag ska handla lite kläder för när vi ska shoppa den 4:e jag fick även pengar av mor och far, det är aldrig fel att få det så att man kan handla själv kläder eller annat som man behöver. Det var precis som om det var julafton även om det inte var självaste julafton vi firade på utan det var dagen innan nyårsafton men vi hade jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0