Sunday today



Ja idag är det söndag och ikväll kommer solsidan, det är den bästa komediserien tycker jag, jag såg på reklamen för den och det var jätteroligt. Jag har första säsongen på dvd så den ser jag lite då och då man tröttnar aldrig på den serien där är verkligen humor i den. Annars så är det lugnt idag, men det är så fuktigt ute så man får ju elda som en tosing i kaminen, jag tycker man eldar och eldar och ändå så är det fuktigt, det tar i alla fall lång tid innan man känner att det är varmt, men det beror på att det är fuktigt och regnigt ute usch ja, hoppas att det snart blir vår och sommar längtar sååå. Jag har beställt lite nya toppar från Cellbes så jag bara längtar tills paketen kommer och jag får prova mina nya fina toppar, sedan ska jag köpa nya jeans på Bo Ohlssons sen är man fit for fight att möta våren *ler*. Nej nu ska jag fixa lite här hemma, men hej svej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0