Snart kommer min sambo hem



Ja snart kommer min sambo hem från jobbet och jag har inte en aning om vad vi ska ha till kvällsmat idag men jag får rota fram något ur boxen och kanske ha pasta till. Annars så har det varit en lugn dag, jag har vilat en hel del eftersom man mår lite skit men det går det me` *ler*. Jag har inte kollat om där är något bra på teven ikväll får väl ta och göra det och om inte annat så är där alltid något bra på tv 4 film dom brukar alltid ha någon bra film som går. Imorgon kommer mor och far hit på kaffe, dom kommer redan klockan tio för dom ska vara på återkoll med Mimmi min hund klockan nio så ca vid 10-tiden kommer dom på fika här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0