Så var det söndag








Japp så var det söndag, japp just nu är det faktiskt söndag för klockan är över tolv och idag skulle vi egentligen ha åkt hem till mor och far och installerat deras nya teve men det blev inställt för mor har blivit så fruktansvärt förkyld och hon vill inte smitta ner oss och särskilt inte min sambo som nu nyligen har fått vikariat i affären så därför skjuter vi på det, för det är ju inte så värst bra att min sambo blir sjuk när han precis ska börja på vikariatet. Själv mår jag fortfarande piss och har ej fått igång det där skitet så nu är det bara till att vänta tills det sätter igång helt enkelt, jag kan inte göra något åt det, har försökt med allt men nej då inget hjälper, det är knappt att man kan äta när man mår så pissigt, men jag har tryckt ner mat idag för man måste ju äta något fastän man inte känner för det, annars så mår man ju ännu mera illa. Min kära sambo lagade till potatismos och stekte snitzlar idag och det var gott så jag fick ner lite grann av det, han tycker att det är lika tråkigt som jag att se mig må så dåligt och så kan han inte göra något åt det heller så det är ju inte så kul för honom heller att se mig må så dåligt. I dag blir det bara att vi ska ta det lugnt och sedan ska min sambo på det och jobba imorgon igen. Förresten vi har en väldigt konstig gran, ja vi har faktiskt kvar vår julgran ännu för den har hållit så bra och nu slår den knoppar också, där är massor av gröna små knoppar som kommer från granen, så nu är den riktigt vårfin *ler*, jag har tagit foto på den och jag ska se hur länge den kommer att hålla, jag vattnar den varje dag, roligt att experimentera och se hur länge den håller *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0