Så har man fikat lite

Ja jag och min sambo har precis tagit en fika, han jobbar inte idag så det är rätt skönt att han är hemma idag så att vi bara kan ta det lugnt. Jag har satt igång kaminen så att här snart ska bli varmt och gott för det är sannerligen inte varmt ute brrrr.... Vi får väl se mor och jag har pratat om att vi ska ta en dag i nästa vecka och göra den där shoppingturen så man hoppas på det nu i alla fall och kanske i helgen att vi ska åka och installera den nya teven till mor och far, det är ju inget som är bestämt ännu så vi får se hur det blir med det. Nej nu ska jag gå och ta lite värktabletter för magen gör så himla ont sånt skit man ska ha när man är kvinna usch fy och blä... tjingeling pling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0