Så har det kommit snö igen



Japp i morse när min sambo gick upp för att gå till jobbet så sa han - Det har snöat inatt och jag bara -va? Jag var tvungen att gå upp, ja jag skulle ju ändå gå på dass så och då kikade jag ut genom fönstret och jajamensan det hade kommit rätt mycket snö också, så nu är det vinter igen och jag som trodde att det skulle bli vår nu, eller snarare hoppades på att vintern skulle vara över så att säga men så var det alltså inte. Annars så är det rätt rått och kallt och jag har lagt in ved i kaminen och precis satt igång den så att här kan bli varmt och gott. Jag har precis diskat upp lite som stod på vasken men annars så ska jag bara ta det lugnt idag då jag känner mig yr och mår illa och ja allmänt skit rent ut sagt och nej det har inte satt igång, så vi får väl se när den lille röde har tänkt att dyka upp. Tjing tjong pling plong for now!

Kommentarer
Postat av: martina

Att dom vågar sitta kvar å kolla,di hade ente jag gjort om jag var en höna/kyckling..man vet ju ente vem som står på tur att bli nästa"Movie Star"....:)))

2011-01-24 @ 14:38:44
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Haha nä det har du rätt i, jag hade hållit mig undan ler

2011-01-24 @ 14:54:06
Postat av: martina

..Hoppas du snart mår bättre!!! En

2011-01-24 @ 22:48:45
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se
Postat av: martina

...Aaaahh!! Jäkla dator denna ibland..skulle skriva..En jätte bamse krya på dajj kram skickar jag åsså med:D kramkram

2011-01-24 @ 22:50:37
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0