puh,, vilken tur



Ja nu har jag fått reda på hur det är med min hund och hon har urinvägsinfektion så hon får ju antibiotika för det och nu ska mor och far köra och hämta henne på djursjukhuset i Malmö och på hemvägen så kommer dom in om här så att jag får se hur det är med henne och jag ska bjuda på en kopp kaffe. Jag har varit sååå orolig för min lilla hund, för hon är ju inte så gammal heller och då är det ju ännu värre när dom blir dåliga, nu kan jag äntligen koppla av och njuta av den kommande helgen. Jag önskar alla en riktigt trevlig fredag och ikväll kommer let´s dance där Björn Ranelid är med, han är bara sååå bra på att prata *ler*, far och han har lekt när dom var små i Malmö då dom bodde grannar och Björn har varit hemma hos oss med sin fru och sin son August, det är rätt många år sedan nu men då pratade far och han gamla minnen och jösses vad han kunde prata, snacka om att ha fått talets gåva *ler*. Det ska bli roligt att se hur det går för alla i let´s dance ikväll, så missa inte det klockan 20.00 på fyran, nu önskar jag alla en trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0