Plåtburksnytt *ler*



Ja ikväll kommer halv åtta hos mig på teve 4 och sen därefter det så är det sveriges mästerkock och efter det kommer fuskbyggarna, så där är lite att titta på idag i alla fall och det bästa av allt att alla programmen kommer på samma kanal i följd *ler*. Ikväll vet jag faktiskt inte vad vi ska ha till kvällsmat, får väl se vad man känner för att äta, egentligen känner jag inte för att äta något alls för jag mår illa, men det är ju heller inte så bra att helt skippa att äta så jag får väl komma på något som ska kunna slinka ner genom strupen *ler*. Imorgon skulle min sambo sluta tidigare egentligen men så ringde hans chef och undrade om han kunde jobba fyra timmar till så nu blir det från 8.00 till 18.00 i morgon, men det var ju bra att han fick fler timmar, det är ju aldrig fel *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0