Pizza bidde det idag



Ja jag visste ju inte vad vi skulle ha till kvällsmat och jag tänkte själv att ja det hade ju varit gott med pizza och det var som om min sambo hade läst mina tankar för när han kom in genom dörren så hade han pizzakasse med sig med två härliga pizzor till oss och pizzasallad gött, snacka om tankeöverföring!! Jag orkade bara halva pizzan så jag ska äta lite mer av den senare ikväll, det pizzan är nämligen ganska mäktig så man orkar inte äta hela på en gång. Det är så skönt att det snart är helg och i morgon jobbar min sambo mellan klockan 10.00-14.00. Min svärmor vet ju hur illa jag mår när jag har den här veckan så hon skulle laga mat till oss i morgon som min sambo bara kunde komma och hämta, det är snälla svärföräldrar det *ler*. Nej nu ska jag gå och sätta på en kanna kaffe, tjing tjong medaljong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0