Paketet från Cellbes har kommit!

Ja idag när jag pratade med mor så hade paketet kommit från Cellbes, ja min post kommer ju dit fortfarande  i alla fall varor som jag köper kommer dit eftersom jag inte har ändrat min adress hit ännu, jag står som c/o än så länge här men jag ska ändra adressen hit helt och hållet sen men det har bara inte blivit av ännu så därför kunde jag inte beställa varorna från Cellbes från en c/o adress utan fick beställa det hem till min mor och far, men det spelar ju ingen roll bara jag kan beställa varor så. Det ska bli så spännande när mor och far kommer hit sen med paketet, men just nu så är både mor och far jätteförkylda så dom kan inte komma hit förräns dom är friska igen för varkens jag eller min sambo vill bli förkylda. Det var meningen att jag skulle fylla i mina slingor hos min frisör på tisdag för hon hade inte satt lika mycket i det denna gången som jag brukar ha och det märkte jag på håret då det ju brukar vara fylligare när man har mycket slingor i håret och hon sa själv när jag ringde och berättade det att det var bra att jag sa ifrån och att hon skulle sätta i lite extra slingor till mig utan att ta mera betalt förstås och det skulle vi alltså har gjort på tisdag, men är inte mor bra på tisdag så får vi skjuta på det och det gör inget bara mor blir fri från förkylningen snart, huvudsaken att hon kryar på sig. Annars så har vi precis ätit thatimaten och det var ännu godare idag, vi värmde upp grytan och den blev helt som nylagad och sen värmde vi riset i mikron så det blev kanongott. Snart är det dax för en kopp kaffe, det är alltid gott efter maten. Det är så trist att där inte är något bra på teven, men å andra sidan så sitter man ju och skriver inlägg här då och sen kollar man läget på nätet på olika roliga sighter med mode och annat skojigt så man fördriver tiden ändå, men visst hade det varit roligare om dom kunde ha något skoj på teven mitt i veckan också och inte bara på fredagen då det ju är let´s dance. Hej svej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0