Nyårsafton



Ja vi firade nyårsafton hemma hos min svärmor och svärfar och när vi kom dit så hade min sambo byggt en jättestor snögrotta där han stod och grillade inne häftigt!! Vi började med en lite räkcoctail och sedan åt vi grillat och efter det blev det citrontårta och vid tolvslaget så drack vi bubbelvin och sedan efter det så blev det kaffe och tårta, det blåste så jättemycket att vi faktiskt stannade inne och såg på när dom andra sköt upp raketer, själv hade vi inga i år, sedan var det ju svårt att skjuta raketer när det blåste så mycket och vi fick ju ändå se många raketer som dom andra sköt upp så det var helt okej, det var bara skönt att slippa gå ut i blåsten, för det var inte lite som det blåste heller, sedan sov mor och far över tills idag och det var också skönt att dom slapp att ge sig iväg när det var så glatt ute på vägen, visst var det glatt idag också  men det var bra att dom inte gav sig iväg mitt i natten då utan att dom stannade över natten och var utvilade när dom körde iväg. Idag ska jag och min sambo bara ta det lugnt och slappa och ett nytt år har börjat 2011 *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0