Nu har jag tagit reda på vad det är för halsband

Ja nu har jag tagit reda på vem som gör det fräcka halsbandet och dom heter Feel Fabulous och gör en massa smycken, bara ett tips om ni vill gå in och kolla http://www.feelfabulous.se/shop/?artnr=BHO004&cat_id=35 Annars så kikar solen fram idag och det piggar ju alltid upp lite i alla fall, min sambo jobbar idag, han skulle egentligen inte jobba alls i denna veckan men igår så ringde hans chef och hörde om han kunde rycka in och det gjorde han såklart och sen har han ju fått vikariat där från och med inte nästa men nästa vecka 6 månader framåt så det är ju roligt, men han ska jobba nästa vecka ändå men det är bara det att vikariatet börjar inte förräns nästa vecka igen. Jag ska först och främst bli frisk från detta skitet sen efter det så ska jag skriva till LLS chefen och säga att jag tar allt från timmar till vikariat och fixa mina papper som jag ska ha med mig när jag ska besöka henne, men jag kan inte skicka in det förräns jag har fått igång detta och är bra igen för jag kan inte ge mig iväg någonstans så som jag känner mig nu så jag måste vänta tills detta är över så nu måste det sätta igång så att jag kan fixa allt som jag ska, som tur är så är det inte varje gång som man har det lika jobbigt och kanske rent av att det ändrar sig när man är igång riktigt varje dag för kroppen ändrar ju sig oftast efter vad man gör och så, så det får vi verkligen hoppas på och det tror jag faktiskt att den gör. Nej nu ska jag försöka få i mig något som fil eller yoghurt för något annat kan jag inte få i mig just nu då jag mår pyton. Hej svej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0