Nej! Nu snöar det igen




Ja det är just vad det gör, det snöar här utanför igen! Jag som trodde eller rättare sagt hoppades på att vintern skulle vara slut för nu, nåja inte för att jag verkligen trodde att det skulle bli så men hoppas kan man ju alltid, man längtar ju till våren och sommaren nu, men som sagt nu snöar det här utanför så där sprack den bubblan. Jag har i alla fall satt igång kaminen på fullt ös så att här blir varmt och gott, jag får nog ta och gå ut och hämta lite mera ved sen idag så att jag kan hålla igång den hela dagen tills min sambo kommer hem. Annars så kommer mor och far hit senare idag då dom ju ska till djursjukhuset och få reda på vad ultraljudet har gett för besked om min hund, men dom tror ju att det kan vara urinvägsinfektion så vi får hoppas på att det är det och inget annat. I vilket fall som helst så kommer dom först hit och vi ska fika och prata lite, nej nu ska jag gå och vila en liten stund så att man är pigg och utvilad när dom kommer, har varit uppe och tagit upp lite gott bröd som vi ska ha till fikat, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0