Mumsar på ett nytt choklad



Ja just nu sitter vi och dricker kaffe och mumsar på ett nytt choklad som har kommit ut nämligen Werthers orginal Milk, den kan jag rekomendera skarpt, jättegod smak, jag vet inte om ni som är födda på 70-talet kommer ihåg ett litet blått choklad med en liten kossa på, jag köpte alltid det som liten och tyckte jättemycket om det, i alla fall så smakar det precis så fast då nu får man ju mycket mera choklad i förpackningen *ler* det var ju så litet choklad men ack vad gott det var.

Kommentarer
Postat av: martina

Snaskepellar!!!;D Ser ju gott ut d där...vattnas lite i munnen när jag tittar på bilden...e nok snart nära på att slicka på skärmen...;P

2011-01-20 @ 11:40:06
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0