Mor och far har varit här idag




Ja idag skulle ju mor och far med Mimmi på återbesök för att kolla att allting var okej med henne på djursjukhuset och allting var bra med henne så det var ju bra, efter det kom dom in om på kaffe hos oss. Ikväll så ska vi se hur det går för Björn Ranelid i Let´s dance och dom andra förstås ska bli spännande att se hur det går för dom det kommer klockan 20.00 på kanal 4 så missa inte det! Annars så har jag precis gjort mat och det blir blandad kompott idag det blir nudlar med prinskorvar och hamburgare och god thaisås till det. Mor kom hit med Cellbes katalog idag och det är lite annorlunda när man sitter och tittar i katalogen än när man ser det på nätet så jag tror nog att jag har ändrat mig angående några av tröjorna som jag skrev att jag skulle beställa från Cellbes då jag såg några som jag tyckte var finare i katalogen, den långärmade i lila och turkost tänker jag inte beställa utan här kommer dom som jag är intresserad av istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0