Min sambo kommer hem klockan 18.00 idag



Ja idag skulle egentligen min sambo sluta tidigare men eftersom chefen ringde och frågade om han kunde jobba fyra timmar extra så är det klart att man ställer upp och jobbar dom timmarna så därför jobbar han till klockan 18.00 idag och tiden går fort så hon är ju redan fyra så om två timmar dyker han upp *ler*. Jag har ännu inte bestämt vad vi ska ha till kvällsmat men om inte annat så såg jag att där var hamburgare uppe så då får det bli det och pasta och inget roligt är där på teven ikväll heller typiskt men absolut inget ovanligt. Tror ni att den röde har kommit? Nej det har han inte förvånad? nej absolut inte men däremot uttråkad på det. Jag har precis satt igång kaminen för här började bli lite rått inne, men det är ganska svårt att få igång kaminen när det är sådär råkallt ute så jag håller på att försöka få det till att ta sig. Tjing tjong pling plong på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0