Mår lite pissigt men det går ändå




Ja ni som läst bloggen tidigare vet varför jag mår skit så vi går inte in mer på det, men det får gå, i alla fall så har min sambo precis kört iväg för att köpa thaimat och det är ju gott så det ska bli göttigt. Annars så är det trist och tråkigt väder ute man bara längtar till våren nu. Vi har fått lite kladdigt med att komma ut på nätet så eventuellt är där något vajsing någonstans med någon ledning så här ska visst komma ut några och kolla på det i morgon så kan dom tydligen spåra var felet är någonstans, men just nu är det ganska bra men sen rätt som det är så felar det igen så vi får väl se, vi måste ju få ordning på det så att allting fungerar  som det ska med datorerna. Premiären på solsidan igår var jättebra så jag ser fram emot att se dom andra avsnitten *ler*, annars så tror jag inte att där är något bra på teven ikväll men jag får väl gå in och kolla vad där ska gå för något ikväll så kan jag ju tipsa om det ska gå något riktigt bra ikväll, kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Karina

Krya på dig och jag har tur att mitt har precis slutat ;)

2011-01-17 @ 20:46:50
URL: http://null
Postat av: Johanna

Ja det är så pissigt och jag har ju varit hos läkaren men tyvärr finns där inget att göra åt det såvida man inte kan äta östrogen vilket jag inte får lov att göra, så det är bara till att härda ut.

2011-01-17 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0