Lördag idag



Ja så var det lördag och där är inget bra på teven heller, jag förstår inte att dom inte kan sända lite bra teveprogram, det borde väl inte vara så svårt tycker man. Igår var där ju Let´s dance och det är rätt trevligt att titta på tycker jag och min favorit där är ju Weise, han är charmig och rolig och sen var han jätteduktig på att dansa så jag tror att han kommer att gå långt. Något som förvånade mig var att Frank Andersson dansade så jättebra trots att han är stor och lång och väger mycket, att han kunde vara så smidig och dansa så bra är helt otroligt så han var också jätteduktig. Det är tur att vi har serier som man kan titta på när där inte går något bra på teven så nu ska jag och min sambo krypa upp i soffan och se ytterligare ett avsnitt av serien och dricka kaffe och  mysa. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0