Lite bättre idag tack och lov




Ja idag har det där slagit igång så det är bättre idag tack och lov och ännu bättre blir det dag för dag nu så det är ju skönt. Annars så sitter jag och njuter av värmen som kommer ut från kaminen, har satt fullt ös i den eftersom det är så råkallt ute. Ikväll blir det ugnsstekt falukorv till kvällsmat med pasta, jag skär djupa hack i den och sedan lägger jag en god senap på hela falukorven så att det även kommer ner i dom där hacken som jag har gjort och efter det lägger jag på skorpmjöl och sen bara in i ugnen , sen tar det inte lång tid förräns den är färdig, lätt och enkelt att göra och gott också, sedan serverar man aningen med mos eller pasta vilket man föredrar gött som bara den och som sagt enkelt *ler*. Inte är där något bra på teven ikväll heller det är så dåligt när det är så tråkigt väder ute att dom inte kan ha något uppmuntrande på teven på kvällen som man kan glädjas åt, nåja får väl plocka fram någon gammal film och titta på. Tjingeling pling på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0